MZ: FK Inter Bratislava – ŠK Senec 0:4 (0:1)

02.10.2014 23:21

ZHODNOTENIE  ZÁPASU TRÉNEROM: (tréner Dominik Ivanko) Dnes sme odohrali dohrávku 4.kola na pôde Interu Bratislava. Chlapci ako aj ja sme sa na tento zápas tešili. Vedel som ale, že to nebude jednoduchý zápas a chlapcov som upozorňoval už cez týždeň, že musíme hrať koncentrovane, bojovne a hlavne v obrane hrať jednoducho a takticky. Zdôrazňoval som chlapcom, že nemôžeme dostať gól, čo sa nám aj podarilo a som veľmi spokojný za 0, no stále je čo zlepšovať v obrane. Zápas sa pre nás začal veľmi dobre, keď už v 3.minúte Heringeš prvou strelou na bránu otvoril skóre zápasu. Hra prebiehala väčšinou v stredovej zóne. Súper si nevypracoval žiadnu 100% gólovú akciu, čiže Sikorjak nemal výraznú prácu, až na svoje vlastné zaváhanie, keď Paulenovú ,,malú domov,, neodkopol a trafil rovno súpera, ktorý stál pred ním. Obrana nefungovala dobre. Zlé vystupovali a nezabezpečovali sa hlavne krajní obrancovia. Hlavne zlé vystupoval Nagy. V 1.polčase mi tam chýbala aj podpora krajných obrancov smerom do útoku. V stredovej zóne hral veľmi dobre Šimun, ktorý veľa súbojov povyhrával, prikryl si loptu a hral jednoducho. V útočnej zóne hral dobre Petruch aj Heringeš, ktorí bojovali, šmýkali, snažili sa, no musia ešte popracovať na prihrávke a presnosti. Na Pyšnom bolo vidno, že nebol dobre pripravený z dôvodu meškania a spolu s tým, bolo všetko prepojené aj na ihrisku. Hra nebola celkom taká, akú by som si predstavoval. Určite sme si zaslúžili vyhrať v porovnaní premenených šancí ako domáci. Výsledok 4:0 chlapcov určite teší, no z môjho pohľadu boli tam chyby, ktoré sa nemôžu opakovať. V tréningu musíme ešte popracovať na HČJ a na vzájomné zabezpečovanie a  vystupovanie obrancov.

 

GÓLY: Heringeš, Paulen, Dóci, Petruch

NAJLEPŠÍ HRÁČ: Šimun

 

ZOSTAVA S OHODNOTENÍM VÝKONOV:
                                                                 Sikorjak (3)
 
    Dóci (4) / Tondra (3)                           Paulen (4)                          Reisenbucher (4)  /Nagy (3)
               
                                                                  Šimun (6)

                      Pyšný (2) / Petruch (5)                                        Heringeš (4)