2. KOLO MAJSTROVSKÉHO STRETNUTIA DŇA: 07.09.2015

16.09.2015 22:01

ZÁPAS: FK Rača – ŠK Senec                       VÝSLEDOK: 1:0 (0:0)

VÝVOJ: 0:1, 0:2, 0:3, 0:4, 1:4, 2:4                 IHRISKO: Černockého 2 - Bratislava

ROZHODCOVIA :                                               ČAS: 17:00 hod.

GÓLY: Jurka 2, Paulen, Moravčík

NAJLEPŠÍ HRÁČI: Dóci, Pyšný, Jurka, Paulen

 

ZOSTAVA S OHODNOTENÍM VÝKONOV:

                                                    Grúber (8) / Jankura (5)

 

             Dóci (9)                            Tondra (7) / Kováč (4)                       Paulen ,,C´´(8)

 

                                                    Pyšný (8) / Vietoris (7)

 

                 Iuhanyaková (7) / Jurka (8)                             Sabo (7) / Moravčík (7)

 

ZHODNOTENIE  ZÁPASU TRÉNEROM: (tréner Dominik Ivanko) Dnešný majstrovský zápas sme odohrali za nepriaznivého počasia v Rači. Čakal som od chlapcov, že budú trocha unavený keďže sme sa vrátili len nedeľu pred polnocou domov z turnaja v Čechách a pondelok o 17:00 nás čakala liga. Od začiatku som chlapcom hovoril, že ak budú jazdiť a bojovať prinesie to úspech. Tešia ma zlepšujúce sa výkony Jurku, Vietorisa a Pyšného. Takisto už si viac veria na lopte aj Sabo a Moravčík no spokojný som bol najmä s Dócim. Celkova predvedená hra každého hráča bola fantastická. Dobre sme kombinovali a s toho prišli aj šance ktoré sme využili. Teší ma nasadenie a bojovnosť chlapcov ak budeme takto hrať aj naďalej úspechy sa dostavia. Škoda dvoch inkasovaných gólov no tie beriem ja sám na seba pretože posledných 10 minút som zmenil rozostavenie a herný systém, pretože som chcel aby všetci hráči hrali. Tri minúty pred koncom sme dostali po chybe Kováča prvý gól a minútu pred koncom druhý gól po chybe Tondru ktorý dlho váhal s rozohrávkou. Škoda toho lebo súper si dovtedy žiadnu vážnejšiu šancu na skórovanie nevypracoval. Dobre sme bránili, vystupovali a presúvali sa. V tomto zápase sme boli jasne lepším tímom.